piątek, 9 grudnia 2016

Ozdoby świąteczne :)

Dla moich sióstr przygotowałam takie oto ozdóbki do domu.
Drewniane świeczniki i tekturowe budki pomalowałam na biało
i ozdobiłam poinsecjami z papieru, kwiatkami z foamiranu
 oraz oszronionymi kulkami, anyżkiem i szyszkami.
Budka zamknięta jest w akrylowej kuli:)
Kwiaty i liście pokryłam warstwą brokatu Frosty Dawn Sparkle
oraz Polar White.









Ozdoby zgłaszam na

Wyzwanie #3 – Bożonarodzeniowo niekartkowo



Wyzwanie #15 OZDOBY ŚWIĄTECZNE


Wyzwanie # 12 - Z połyskiem




8 komentarzy:

  1. Prześliczne prezenty dla bliskich. Na pewno wzbudzą zachwyt - mój wzbudziły :-) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu na blogu Sklepiku Gosi :-) DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny komplecik :) Dziękuję za udział w zabawie Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplecik, na pewno będzie pięknym prezentem. Dziękuję za udział w świątecznym wyzwaniu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj szczęściary z tych sióstr, ślicznie :) dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękne ozdoby i piękne prezenty dla siostrzyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ozdoby :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Sklepiku Gosi i życzę Wesołych Świąt :) DT Potworkowa (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne ozdoby! Na pewno ucieszyły obdarowane (ja byłabym zachwycona!).
    Dziękuję za wspólna zabawę na blogu Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) Pozdrawiam cieplutko :)