piątek, 12 sierpnia 2016

Wakacje :)

Na początku czerwca wraz z mamą i siostrami wypoczywałyśmy w Bodrum 
w Club Blue Dreams  - mój pierwszy w życiu urlop!!!
To był obłędny tydzień, przepiękne miejsce, fantastyczna pogoda, dobre jedzenie
i bardzo mili ludzie.
Zrobiłyśmy ogromną ilość zdjęć a ja przygotowałam albumy,
żeby zachować te wszystkie wspomnienia. 
Albumy są cztery, podobne do siebie, ale każdy troszkę inny :)











i troszkę luźnych fotek:

















Do wykonania albumów użyłam gotowych baz z
 eco-scrapboking Album BAZYL
W kieszonki weszło ponad 100 zdjęć :)
Mocne pudełka pod wymiar jak zwykle zamówiłam u Pani Ani

Pozdrawiam wszystkich, którzy dotrwali do końca :)



3 komentarze:

  1. Piękny album i zdjęcia z urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne albumy. A zdjęcia bajka. Jak przyjadę w październiku to chętnie wszystkie pooglądam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj widać, że urlop się udał :). Świetny album!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) Pozdrawiam cieplutko :)