środa, 16 stycznia 2013

Pamiątka ślubna...

...bardzo delikatna...






użyłam papierki z kolekcji Lekki jak puch

zgłaszam ją na wyzwanie z mapką w Magicznej Kartce


Chcę jeszcze podziękować Justynie za wyróżnienie.
Jest to bardzo miłe, ale dla mnie każdy pozostawiony komentarz jest wyróżnieniem.
Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, które zostawiacie.
Jednocześnie przepraszam, że u was piszę tak mało...
ale zaglądam i obserwuję...obiecuję poprawę:)


Kto się jeszcze nie zapisał to zapraszam na moje rozdawnictwo.

10 komentarzy:

  1. Przepiękna, te kryształki (tudzież cekiny) cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, Madziku. Bardzo mi się podoba.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie sposób w jaki zinterpretowalas nasza mapke :)piekne serduszko dodaje uroku :)Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna perfekcyjna kompozycja ! Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) Pozdrawiam cieplutko :)